Panaszkezelés
Tisztelt Látogatónk!
Véget ért a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogatásával megvalósuló online kampányunk, melynek keretében 2018. februárjának második felétől 2018. március 31-ig Ön ingyenesen hozzáférhetett terméktesztjeinkhez, illetve telefonon és e-mailben is kereshetett minket tanácsért fogyasztói panaszával kapcsolatban.
Szeretnénk megköszönni bizalmukat, hiszen e rövidnek mondható időszak alatt összesen 171 írásos megkeresés és - becsléseink szerint - mintegy 800 telefonos panasz érkezett hozzánk. Köszönjük a sok pozitív visszajelzést, bízunk benne, hogy sok fogyasztói panasz megoldásában tudtunk segítséget nyújtani.
A továbbiakban megkereséseiket az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen tudjuk fogadni. Minden elektronikus levélre igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni.
Amennyiben panaszügyében az ingyenes és viszonylag gyors békéltető testületi eljárást kívánja igénybe venni, kérjük, tájékozódjon a következő honlapon:
Továbbra is szeretnénk felhívni figyelmét a következőkre: a jogi tanácsadás során az Egyesület, illetve az Egyesület képviseletében eljáró személy mindent megtesz annak érdekében, hogy az Ön problémájának megoldására megfelelő tanácsot nyújtson, ugyanakkor az Egyesület, illetve az Egyesület képviseletében eljáró személy a jogi tanácsadás során nyújtott információk helyességéért, pontosságáért, teljességéért, késedelem mentességéért, továbbá az Ön problémájának megoldásáért semmilyen felelősséget nem vállal, a nyújtott tanács kizárólag tájékoztató jellegű, azt Ön kizárólag saját felelősségére és kockázatára fogadja meg.
A projekt a a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium támogatásával valósult meg
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium - a fogyasztók érdekében